پسر های آرایش کرده و دخترهای پسر نما

باز هم سلام

بعضی از پسر ها می آیند ابرویشان را بر می دارند ، یا موهاشون را به مثل زنها بلند و زیبا می گذارند تا به شکل و شمایل زنها و دختر ها در بیاند و یا دختر هایی که به مثل پسر ها لباس می پوشند و موهایشان را بیرون می اندازند و به مثل پسر ها حرف می زنند و رفتار می کنند .

اینها چه طوری فکر می کنند؟ بر چه اساسی این رفتارها را انجام می دهند؟ حتی اگر به دین و ایمان کاری نداشته باشند فکر آینده ی خودشان نیسیتند به خصوص دختر هایی که این کارها را انجام می دهند ؟

آخر کدام پسر عاقل و فهیمی میاد خواستگاری آنها ؟ اگر اینها را بشناسند و بدانند هرگز پسر سالمی نمی آید با اینها ازدواج کند، اگر پسری هم بیاد سراغشون معلومه که خودش هم مشکل داشته و بعد از ازدواج، روابطشان همیشه همراه با شک و سوء ظن به همدیگر است .

همانطور که هیچ دخترسالم و فهیمی نمی آید به اینگونه پسرها جواب بله بدهد ، اصولاً دختر ها دوست دارند مرد رویاهاشون مرد باشد و مردانگی داشته باشد نه اینکه به مثل دختر ها رفتار کنند. باز هم میگم اگر دختری به اینجور پسرها جواب مثبت بده احتمالاً و یا قطعاً خودش هم مشکل دارد همانطور که گفته می شه کبوتر با کبوتر غاز با غاز .

البته در قرآن و روایات هم داریم که مومن کفو مومن است و مشرک کفو مشرک و زن و مرد مومن نباید با زن و مرد زناکار و مشرک ازدواح کند

الزَّانِی لاَ یَنْکِحُ إِلاَّ زَانِیَةً أَوْ مُشْرِکَةً وَ الزَّانِیَةُ لاَ یَنْکِحُهَا إِلاَّ زَانٍ أَوْ مُشْرِکٌ وَ حُرِّمَ ذٰلِکَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ‌ (3)

مرد زناکار جز با زن زناکار یا مشرک ازدواج نمی‌کند؛ و زن زناکار را، جز مرد زناکار یا مشرک، به ازدواج خود درنمی‌آورد؛ و این کار بر مؤمنان حرام شده است! ﴿النور، 3

شاید بعضی ها به خاطر پول و مال طرف رضایت بدهند که باز باید گفت که قرآن می گوید:


وَ لاَ تَنْکِحُوا الْمُشْرِکَاتِ حَتَّى یُؤْمِنَّ وَ لَأَمَةٌ مُؤْمِنَةٌ خَیْرٌ مِنْ مُشْرِکَةٍ وَ لَوْ أَعْجَبَتْکُمْ وَ لاَ تُنْکِحُوا الْمُشْرِکِینَ حَتَّى یُؤْمِنُوا وَ لَعَبْدٌ مُؤْمِنٌ خَیْرٌ مِنْ مُشْرِکٍ وَ لَوْ أَعْجَبَکُمْ أُولٰئِکَ یَدْعُونَ إِلَى النَّارِ وَ اللَّهُ یَدْعُو إِلَى الْجَنَّةِ وَ الْمَغْفِرَةِ بِإِذْنِهِ وَ یُبَیِّنُ آیَاتِهِ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ‌ (221)

و با زنان مشرک و بت‌پرست، تا ایمان نیاورده‌اند، ازدواج نکنید! (اگر چه جز به ازدواج با کنیزان، دسترسی نداشته باشید؛ زیرا) کنیز باایمان، از زن آزاد بت‌پرست، بهتر است؛ هر چند (زیبایی، یا ثروت، یا موقعیت او) شما را به شگفتی آورد. و زنان خود را به ازدواج مردان بت‌پرست، تا ایمان نیاورده‌اند، در نیاورید! (اگر چه ناچار شوید آنها را به همسری غلامان باایمان درآورید؛ زیرا) یک غلام باایمان، از یک مرد آزاد بت‌پرست، بهتر است؛ هر چند (مال و موقعیت و زیبایی او،) شما را به شگفتی آورد. آنها دعوت به سوی آتش می‌کنند؛ و خدا دعوت به بهشت و آمرزش به فرمان خود می‌نماید، و آیات خویش را برای مردم روشن می‌سازد؛ شاید متذکر شوند! ﴿البقرة، 221

آزاد بودن زن و مرد نشانه ثروت و مال و منال است و کنیز و عبد بودنشان برعکس، اگر کنیز و عبد مومن باشند بهتر از زن و مرد پولدار و زناکار و بی ایمان است ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد