خدا را شکر که من مرد هستم

با سلام خدمت همه ی جوونای ایرونی

در ادامه بحثم می گم خدا را شکر که من مرد هستم، اگر یک زن بودم نمی دونستم در بعضی از موقعیت ها چکار باید بکنم؟ چطور متلک های بعضی از پسر ها را جواب بدم؟ چطور خودم را از بعضی گناهان دور کنم؟ چطور مواظب آبروی خودم باشم؟ آخه تو این دور و زمونه بعضی از مردم خیلی راحت آبروی دیگران را می برند، نمی دونستم که به دوستم یا به بغل دستی چطور بگم حجابت را کامل کن؟ یا اصلاً خودم فرد محجبه بودم یا نه؟ خیلی سخته داشتن حجاب کامل ، خیلی سخته توی تابستون حجاب آنچنانی داشتن ، خیلی سخته اطرافیات همه به خودشون برسند و خودشون را به این و اون نشون بدهند و من خواسته باشم برخلافشون رفتار کنم .

البته این را هم بگم خدا به هر کسی هر چیزی داده به اندازه ی ظرفیتش داده، اگر من الان مَردَم به خاطر اینکه ظرفیت زن بودن را نداشتم ، اگر فرد دیگری زن است به خاطر اینکه ظرفیت زن بودن را داشته، پس اگر من الان برخلاف مرد بودنم بیام مثل زنها رفتار کنم ظرفیت خودم را نشناختم یا اگر زنی خودش را به شکل مرد کند ظرفیت زن بودن خودش را نشناخته، اگر من را مرد آفریده می دونسته که می تونم مرد خوبی باشم، یا می دونسته که اگر زن باشم از پس خودم بر نمیام و تو هزار جور گناه می افتم، اگر دیگری را زن آفریده می دونسته که وظیفه اش را در مقابل این گونه مسائل می تونه انجام بده .


ادامه دارد...


نمی دونم می تونم حرف دلم را بهتون برسونم یا نه؟ ولی می خوام بهم بگید موافقید یا مخالف ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
mona یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 15:34 http://shaaar.blogsky.com

خداروشکر من دخترم من دل هیشکی رو با متلک های احمقانه و بی مزه م ناراحت نمیکنم اونقد دل بزرگی دارم که هیچوقت ابروی هیشکی رو نمیرم کسی رو برای گناه وسوسه نمیکنم مسئله حجابم به خودم وخونواده م مربوطه و...

آقا مدد پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 15:11 http://aghamadad.mihanblog.com

سلام.
من با حرفتون موافقم.
اما اینکه حجاب کامل داشتن سخت باشه.
من خودم خانوم هستم و چون از درستی کارم مطمُنم سختم نیست و با عشق چادرمو سر میکنم.
اما خیلی ناراحت میشم از دیدن حجاب بعضی از خانوم ها!
یه سری از دوستان از یه کشور خارجی اومده بودن و وقتی حجاب های مردم رو دیدن واقعا تعجب کردن!
حالا بگذریم!
بحثی داره بس طولانی!
متشکر که به وب ما هم سر زدید
علی علی

zarbangalb شنبه 29 آذر 1393 ساعت 14:02 http://zarbangalb.blogfa.com

سلام البته که خوشحالم اینم پرسیدن داره مطمئنم شما هم از این که پسرین خوشحالم خوشحالم چون پسر نیستم که با عواطف دخترا بازی کنم ورنجشون بدم وآخرش بگم باشه دیگه خداحافظ از اولشم تورو نمیخواستم خوشحالم دخترم چون دختراهم شیطنت های خودشونو دارم خوشحالم دخترم چون ناز گل بابام خوشحالم دخترم چون ادامه ی نسل به دستان ماست اگه مانباشیم نسسل دیگه ای نیست اگه ما نباشیم واگه وا گه های دیگه بس یا بازم بگم چرا خوشحالم؟

عشق سوخته جمعه 28 آذر 1393 ساعت 20:48 http://jalal65m.BLOGFA.com

تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی

من به اندازه ی زیبایی تو غمگینم

چه امید عبثی...

من چه دارم که تورا درخور ؟

-هیچ.

من چه دارم که سزاوار تو ؟

-هیچ.

تو همه هستی من ،هستی من.

تو همه زندگی من هستی.

تو چه داری ؟

-همه چیز.

تو چه کم داری؟

-هیچ.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد