ای کاش دختر بودم، ای کاش پسر بودم


سلام به همه ی دختر پسر های ایرونی

تا به حال براتون موقعیتی پیش آمده که آرزو می کردید که ای کاش دختر بودم یا ای کاش پسر بودم؟

من بعضی وقتها احساس می کنم که اگر دختر می بودم بهتر بود، بعد از فکر کردن می فهمم این احساس ناشی از انتخاب بد من بر سر دو راهی های زندگی بوده یا به خاطر سختی وظیفه ی من است، آخه بعضی از وظیفه ها بر عهده ی مرد است که بر عهده ی زن نیست و بالعکس هم هست، البته وقتی به وظایف و مسائلی که برای دختر ها و زن ها پیش می آید فکر می کنم می گویم همان بهتر که مرد هستم، بعضی از کارهایی که خدا و یا جامعه بر عهده ی زن گذاشته از مرد ساخته نیست یا باید به سختی آن را انجام دهد.

خدا را شکر می کنم که مرد هستم وقتی می بینم برای زن ها چه مشکلات و خطراتی حاصل می شه ...


ادامه دارد


نظر شما چیه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزوی یک دختر پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 20:15

کاش من یک پسر بودم چون از همان بچگی خیلی راحت می گذاشتند بعد از ظهرها در کوچه بازی کنم.

کاش من یک پسر بودم چون دلم می خواهد وقتی که حوصله ام سر می رود موتورسواری کنم.

کاش من یک پسر بودم تا تابستان ها بتوانم لباس کمتری بپوشم و خنکای یک باد را زیر پوستم احساس کنم.

کاش من یک پسر بودم تا وقتی جایی منتظر می ایستم نگاه های سنگین مرد جماعت زجرم ندهد.

کاش من یک پسر بودم تا همیشه نگران رفت و برگشت هایم نباشم.تا نگران تاریک شدن هوا نباشم.

یک پسر بد شانس پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 20:09

می دانید اگر من دختر بودم ، استاد مرا به کلاس راه میداد ، به من مهربان بود و آخر ترم هم نمره بالا میگرفتم.
اگر من دختر بودم ، تاکسی جلوی پای من ترمز میزد.
اگر من دختر بودم ، لباس گرم بیشتری تنم بود.
اگر من دختر بودم ، در صف نانوایی زودتر از مردها به من نان میدادند.
اگر من دختر بودم ، مردم بیشتر مرا تحویل می گرفتند.

اگر من دختر بودم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد