دختر باشم یا پسر؟

با سلام

نمی دانم تا بحال این سوال براتون پیش آمده است که از خودتون بپرسید دختر ها در جامعه ما در چه جایگاهی هستند ؟ پسر های ایرانی در چه جایگاهی هستند ؟ خود دختر پسر ها در مورد خود چه فکر می کنند ؟ آیا آنچه را که فکر می کنند که باید باشند هستند یا آن طوری که باید باشند هستند یا نه ؟ اگر من دختر باشم چه می کنم و یا چه باید انجام بدهم ؟ اگر من پسر باشم چه می کنم و چه باید بکنم ؟ آیا دختران و پسران ما دوست می دارند که خیلی وقت ها قبل تر از این زمان به دنیا می آمدند یا در کشور دیگری زندگی می کردند ؟

رفتارهای فعلی دختر پسر های ایرانی چطوری است ؟ و چگونه فکر می کنند ؟


شما چطور ؟


نظرات 2 + ارسال نظر
mona یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 15:36 http://shaaar.blogsky.com

چرا اینقد از فرق دختر پسر حرف میزنین ی خورده بحثو عوض کنین

سلام و ممنون از حضورتان
تا چند پست دیگر که صبر کنید معلوم می شود ان شاء الله

دخترآفتاب جمعه 7 آذر 1393 ساعت 11:02 http://yaranmontazer16.blogfa.com/

باسلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی درست کردید وبه موضوع قابل توجهی اشاره کردید.
متاسفانه امروزه دختر پسرا از چیزی که خدا افریدتشون راضی نیستند و فکر میکنن با تقلید رفتاری از جنس مخالفشون میتونن شبیه اونا بشن ولی غافل از اینن که خدا اونا رو همین طور که افریده دوست داره و با این کارا بهیچ وجه به جنس دیگه تبدیل نمیشن و فقط مانع از رشد روحی خودشون میشن.
الحمدالله من از جنسیت خودم بسیار راضی ام و خدا رو بخاطر اینکه دوست داره منو این طوری ببینه و امتحان کنه شاکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد